Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Arta emotionala a persuasiunii

      Arta emotionala a persuasiunii

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2020
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Translator:
      ISBN:
      9786067892345
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      1470
      Special Price!i
      The discount is applied to the reference price (the lowest price in the past 30 days).
      The discount is applied to online orders only.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Într-o epocă a neîncrederii, Arta emoțională a persuasiunii te învață să devii un maestru al influenței, cultivându-ți obiceiuri care întăresc caracterul și sunt esențiale pentru dezvoltarea personală, dar și pentru succesul durabil în afaceri. Nu este o carte cu ponturi și sfaturi de viață. Arta emoțională a persuasiunii ajută la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalți își doresc să fie influențați. Cartea pornește de la o idee radicală: persuasiunea nu se bazează pe fapte și argumente, ci numai pe caracterul personal.

      Jason Harris susține că, în secolul XXI, persuasiunea autentică se întemeiază mai mult pe dezvoltarea caracterului decât pe tactici facile de lingușire, manipulare și câștig pe termen scurt. Se sprijină mai degrabă pe captivare decât pe insistență; pe dezvoltarea empatiei și comunicarea valorilor. Pornind de la experiența sa și de la cele mai noi cercetări privind încrederea, influența și formarea obiceiurilor, Harris arată că dacă ești persuasiv într-o cultură măcinată de amăgire înseamnă că respingi etosul acțiunii repezite și te dedici angajamentului de a-ți etala cel mai profund eu și de a adopta o abordare pe termen lung.

      Jason Harris este CEO al agenției de publicitate Mekanism și cofondator al Creative Alliance. Colaborează îndeaproape cu clienții recurgând la un amestec de suflet și știință, pentru a crea campanii care provoacă și captivează publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusă în lista celor mai bune agenții realizată de Ad Age și a fost nominalizată de două ori în topul celor mai bune locuri de muncă și topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus în topul celor mai influenți 10 lideri cu impact social, precum și în lista celor "100 de oameni care dau măreție publicității". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.