"Sclipitoarea si inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstraeaza ca in timp ce brandurile bune reusesc doar sa se mentina pe piata, brandurile mari asculta, evolueaza si se fac remarcate." - Damien Whitmore, director pentru Afaceri Publice si Programe, Victoria and Albert Museum.
"Wally Olins pune intotdeauna cele mai pertinente intrebari si, adeseori, da cele mai bune si inteligente raspunsuri. Scriitura sa are un stil subtil si spriritual, ceea ce face din parcurgerea cartii o calatorie cu adevarat placuta... o lectura necesara pentru aceia dintre noi care doresc sa stie incotro de indreptam." - John Diefenbach, presedinte al MBLM si fost director executiv al Landor Associates
Brand New - Viitorul chip al brandurilor
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2015
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
208
ISBN:
9789737115249
Dimensions: l: 18.5cm | H: 23cm
3757
Next Day Delivery!
In stock
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!