Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate în vocabularul limbii române, fiind împrumutate ca atare, fără adaptare fonetică, din limba engleză. Nu este deloc întâmplător acest împrumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atâta timp cât limba engleză și numeroși termeni de specialitate din această limbă s‐au impus atât în științele economice cât și în științele comunicării în întreaga lume. Până de curând (până în urmă cu două‐ trei decenii), în societatea noastră, termenul de brand a fost utilizat și receptat cu destule dificultăți și ezitări, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales în cazul unor persoane care sunt prea puțin familiarizați cu domeniul economic sau cu cel al comunicării. Chiar și acum acest termen este utilizat cu numeroase accepțiuni, dintre care unele greșite sau, cel puțin, incomplete. De aceea, considerăm că mai este nevoie de efort îndreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cât se poate, un conținut semantic standardizat, care să permită utilizarea și receptarea lor corectă de către majoritatea vorbitorilor de limbă română.
Branding in universitati
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2022
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
248
ISBN:
9786063713712
Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
3675
20% code:GALBENi
The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
Next Day Delivery!
In stock
Today by bike delivery
Next Day Delivery!
Next Day Delivery!
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!