Sunt un om organizational norocos. Stiu si inteleg cum este sa fii si de o parte si de alta a unei organizatii. Stiu si inteleg cum este sa fii de o parte sau de alta a unei decizii. Am avut si norocul sa invat de foarte mica, prin parintii mei, ca adevarul nu este niciodata la mijloc, ci el este intotdeauna la fiecare dintre partile implicate. La mijloc este doar compromis.
Intelegerea si operationalizarea adevarului subiectiv de la fiecare capat, oricate capete si adevaruri ar fi, dau totdeauna directia catre care cei implicati raman aliniati, oricat de greu le-ar fi. Realizarea alinierii organizationale este o profesie cu norma intreaga si cu foarte mult de lucru peste program, igienica pentru o organizatie care se vrea a fi performanta sau care isi propune sa fie de referinta. Este activitatea care pune laolalta competentele cu oamenii, obiectivele cu principiile de actiune, strategiile cu comportamentele. A genera, ca organizatie sau ca om, acele comportamente care iti sustin viziunea sau menirea inseamna a alinia. Finalul alinierii este un proces de devenire, pe parcursul caruia ne vom intreba doar de ce nu am inceput mai devreme?
Alinierea este competenta mea. Cuvantul adevar este instrumentul meu de lucru. Devenirea este rezultatul in care cred. Bun simtul este felul cum pun toate aceste cuvinte impreuna. -- Iuliana Stan