Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Capitalism moral - O reconciliere a interesului privat cu binele public

      Capitalism moral - O reconciliere a interesului privat cu binele public

      7.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2009
      Page Count:
      392
      ISBN:
      5948486009689
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      ,,Principiile capitalismului moral sunt valabile pentru orice tip de companie, mică sau multinaţională, şi pentru orice tip de economie, tradiţională sau postindustrială. Ideea centrală a capitalismului moral este că succesul financiar sustenabil al unei companii depinde de măsura în care modelul său de afaceri încorporează principiul responsabilităţii sociale şi al obligaţiei de bună administrare. Capitalismul moral se bazează pe acea teorie a firmei conform căreia companiile generează cinci forme distincte de capital: reputaţional, social, uman, financiar şi fix. Maximizarea impactului fiecărui tip de capital necesită abilităţi speciale, morale şi interpersonale sau de relaţionare. Standardele etice sporesc valoarea tuturor acestor capitaluri ale unei companii.

      Consider capitalismul moral drept cea mai rapidă cale prin care economiile tradiţionale şi cele preindustriale se pot dezvolta, pot crea prosperitate şi pot adopta tehnologii moderne de producţie. Creşterea capitalului, în toate formele acestuia, asigură companiilor resursele necesare succesului pe termen lung. Prin asigurarea acestor resurse de capital, timpul se transformă din inamic în aliat al companiilor. Accesul continuu la resursele de capital permite companiilor să înveţe din propriile greşeli, să‑şi depăşească dificultăţile, să‑şi construiască o reputaţie şi să‑şi fidelizeze clienţii. Fără toate aceste resurse stabile de capital, atât mediul de afaceri, cât şi economia unei ţări sunt vulnerabile în situaţiile de criză, în cazul unor schimbări nefaste ale pieţei sau, pur şi simplu, în faţa neşansei.“

      Stephen Young

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.