Cartea Comunicare si marketing educational se adreseaza studentilor, profesorilor si decidentilor implicati in managementul si in marketingul educational. Prin continut, propunem o regandire a poziționarii comunicarii si a marketingului educational in domeniul educational, din perspectiva filosofiei sistemice, constructive, axiologice si praxiologice, precum si din perspectiva ethosului profesional, puse in ecuatie in contextul actual de dezvoltare durabila locala si de cetatenie globala. Valorile identificabile in impactul comunicarii si al marketingului educational sunt diferite de cele clasice sub aspectul sustenabilitatii, al valorilor adaugate, al creativitatii si al inovarii din perspectiva postmoderna a educatiei. Internetul, cultura, socialul si piata mondiala sunt medii de invațare, iar atractivitatea, invațarea participativa si exersarea in comunitați de invațare devin elemente esentiale in comunicare si in marketingul educational. Ca urmare, utilizam, in aceasta carte, concepte si termeni noi, precum marketingul mixt, strategii pentru piata educationala, contexte si conditii de comunicare si de marketing educațional, segmentare si comportamente de beneficiari, metode creative, planificare, cercetare si relatii in marketingul educational, marketingul si spatiul cultural s.a.
Comunicare si marketing educational
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2023
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
209
Colectie:
ISBN:
9786062608248
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!