Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Într-un weekend galben-arămiu ai -20% la toată oferta în stoc, cu codul GALBEN, valabil de vineri până duminică

      Cum sa ne pastram clientii

      Cum sa ne pastram clientii

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2011
      Editura:
      Nr. pagini:
      248
      ISBN:
      9789735717896
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

       

      In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.
       

      Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.