Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Cum sa ne purtam cu oamenii dificili

      Cum sa ne purtam cu oamenii dificili

      8.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      160
      ISBN:
      9786069100103
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Oamenii dificili ne pot face viața imposibilă. La serviciu lucrăm alături de tot felul de oameni și uneori ne este aproape imposibil să ne înțelegem cu ei și să ne vedem de muncă în condiții acceptabile. Înțelegând comportamentul oamenilor dificili și acțiunile lor, putem rezolva situațiile problematice sau neobișnuite.

      Cartea ne ajută să reușim acest lucru, investigând comportamentul individual, motivațiile lui și modalitățile cele mai eficiente de răspuns. Este ghidul esențial pentru a face față problemelor interumane.

      Roy Lilley, scriitor, comentator și conferențiar pe subiecte de sănătate, management și probleme sociale în Marea Britanie și SUA, acoperă în această carte toate aspectele, inclusiv:

      - recunoașterea celor șapte tipuri de persoane dificile;

      - ce este conflictul și cum poate fi gestionat;

      - cum să ne purtăm cu persoanele agresive;

      - cum să-i motivăm pe colegii leneși;

      - cum să ne descurcăm cu clienții dificili;

      - cum să rezolvăm reclamațiile.

      Cartea oferă numeroase sfaturi, idei și avertizări asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori să răspundă provocărilor lansate de oamenii dificili, să le descifreze reacțiile, să le influențeze și să le îmbunătățească performanțele.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.