Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      raft
      Focus
      7.1 / 10 ( 31 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2014
      Cover Type:
      Paperback
      ISBN:
      9786065887107
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Autorul cartii Inteligenta emotionala (bestseller international) revine in atentia publicului cu o perspectiva originala asupra uneia dintre resursele impropriu exploatate in ziua de azi: atentia, ca ingredient secret al performantei.

      De peste 20 de ani, psihologul Daniel Goleman studiaza cele mai noi descoperiri din stiintele socio-umane (si nu numai). In cartea de fata, el infatiseaza argumente captivante in favoarea dezvoltarii atentiei - aceasta calitate mentala rareori analizata si din pacate subestimata, dar de o importanta covarsitoare pentru felul in care navigam prin viata. Atentia functioneaza ca un muschi: daca nu e antrenata, se atrofiaza; in schimb, folosita cum trebuie, se dezvolta si creste.

      Intr-o epoca in care elementele ce te pot distrage pandesc la tot pasul si sunt imposibil de inlaturat, Daniel Goleman demonstreaza ca, mai mult ca oricand, avem nevoie de o atentie tot mai ascutita pentru a infrunta adversitatile si a prospera.

      Daniel Goleman distinge trei tipuri de atentie: cea orientata asupra propriei persoane, cea care se abate asupra altora si cea indreptata catre mediul inconjurator. Viata nu-si poate atinge potentialul maxim, fara a le acorda importanta cuvenita tuturor acestor tipuri de atentie.

      Autorul arata in ce fel au nevoie oamenii de toate cele trei tipuri de atentie, prezentand in carte numeroase studii de caz, din domenii de activitate extrem de diferite - de la sport si educatie, pana la arte si afaceri.

      Focus face lumina in acest subiect si arata limpede ce ii desparte pe amatori de profesionisti si ce anume face diferenta intre un om obisnuit si unul de succes.

      Media

      "Până nu de mult, conceptul la modă era multi-tasking-ul. Un apanaj al noului profesionist post-modern care depășise stadiul de specialist după cele zece mii de ore de muncă necesare pentru a deveni profesionist și devenea astfel un super-profesionist. Pentru angajator și candidat, competența era aproape similară cu productivitatea, eficiența și profitul. De aceea, această stare profesională supremă devenise un deziderat în organizații.


      Ambele mituri sunt însă contrazise de cercetări serioase din domeniul autovehiculelor care au demonstrat, fără echivoc, pericolul multi-tasking-ului la volan și de cercetări din domeniul psihologiei și ale științei atenției care demontează mitul productivității.


      Psihologul și jurnalistul Daniel Goleman tratează subiectul în profunzime în cea mai recentă carte a sa, Focus. Cartea se concentrează cu atenție pe subiectul atenției! Dezbate tot ce este mai nou în știința atenției și cum anumite competențe mentale, hrănite și antrenate pot să ne ajute enorm în viața personală și profesională.


      Atenția este ca un muschi, spune autorul, dacă este folosită în mod eronat se poate eroda, dar dacă este folosită corect, crește. Plecând de la această premiză, întelegem beneficiile unui ‘mușchi’ antrenat și tonifiat pentru a ne oferi avantaje competitive în management.


      Fără telefon, în deplină liniște și meditativ, Steve Jobs, reușea să își concentreze atenția pe strategia de marketing al firmei Apple, limitând protofoliul de produse la doar câteva, o strategie controversată la acea vreme dar care s-a dovedit de succes pe termen lung. Care sunt capabilitățile strategice ale firmei și care sunt activitățile la care putem renunța, externaliza? Pot fi întrebări importante pentru viitorul unei organizații. Sunt trei tipuri de atenție spune Goleman: interioară, către alții și către exterior. Luate împreună pot să ducă la performanță de business. Se pare că cei mai performanți dintre noi ne ‘complacem’ în meditație, pregătire prin concentrare, recuperare după eșecuri, o atenție continuă pentru curba de învățare și asocieri emoționale pozitive. Toate ne ajută să ne îmbunătățim obiceiurile, să adaugăm noi competențe și să susținem excelența.


      O atenție interioară se referă la conștientizarea propriei persoane și managementul performanței personale. Datorită faptului că ne cunoaștem bine abilitățile dar și limitările, avem o percepție realistă a propriei noastre persoane, astfel înțelegând mai bine nevoia de învățare. Ne canalizăm pe emoții pozitive și ne automotivăm fiind pregătiți să ne ridicăm după eșecuri. Mi-e greu să cred că este cineva care va contesta faptul că aceste lucruri pot constitui avantaje competitive în zilele noastre când suntem asaltați de sute de emailuri pe zi, zeci de telefoane, crize interne și monitorizări de presă care povestesc despre alte noi realizări ale competiției.


      Atenția către alții se referă la modul cum empatizăm cu ceilalți. O atenție care ne va ajuta să înțelegem cum oamenii percep lucrurile, cum se simt și prin urmare ne va oferi competențele de motivare, convingere, influențare, negociere, mediere și colaborare.


      Atenția către exterior are legătură cu capacitatea noastră de a recunoaște tendințe în piață, de a ‘mirosi’ tehnologiile viitorului cu impact direct asupra business-ului nostru. Această capacitate poate să facă diferența într-un sector, printr-o viziune corectă a viitorului.


      Decizia de intrare pe o nouă piață sau de eliminare a unei unități strategice din organizație, decizia de poziționare sau de urmărire a cotei de piață în detrimentul profitului, intrarea pe o piață de nișă, toate pot fi influențate de capacitatea unui manager de a se concentra și de a-și antrena mușchiul atenției pe cele trei dimensiuni. Cu siguranță se merită să ne concentrăm atenția" Daniel A. Bujorean, Ensight Management Consulting


      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.