Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Focus

      Focus

      Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență
      10.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2014
      Publisher:
      Page Count:
      312
      Translator:
      ISBN:
      9786067220056
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Focus îți va explica natura focusului promotor și a focusului preventiv, și modul în care ele funcționează ca mecanisme psihice pentru a reuși să te înțelegi mai bine pe tine și să-i înțelegi pe cei din jurul tău într-un mod cu totul nou.

      Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodată vor începe să aibă sens. Vei vedea în sfârșit de ce e atât de greu să te descurci perfect și cu ideile de anvergură, și cu chestiunile de detaliu. De ce, în orice cuplu, „spontanul” nu este de obicei cel care ține evidența banilor.

      De ce ți se întâmplă mereu să subestimezi cât va dura orice lucru pe care-l ai de făcut sau să supraestimezi cât de greu îți va fi
      să-l duci la capăt – și de ce un om diferit față de tine poate părea atât de ciudat. Vei înțelege alegerile pe care le-ai făcut, experiențele spre care te simți atras și de ce ai tendința să preferi o anumită marcă de produs înaintea alteia. În plus, vei învăța să folosești toate aceste cunoștințe pentru a-ți spori starea de bine și pentru a fi mai eficace în tot ceea ce faci.

      HEIDI GRANT HALVORSON și
      E. TORY HIGGINS

      Heidi Grant Halvorson și E. Tory Higgins ne arată diferențele fundamentale în felul în care căutăm succesul. Descrierea lor este atât de cuprinzătoare, dar în același timp integrativă; atât de antrenantă, dar în același timp instructivă, încât vin și eu cu propria-mi aserțiune: Dacă te numeri printre cei ce vor să se bucure de succes, ar trebui să citești această carte.

      ROBERT B. CIALDINI, autorul cărții Persuasiunea – știință și practică

      Inteligentă, provocatoare și extrem de practică, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea să înțeleagă mai în profunzime cum pot fi motivați oamenii.

      GRETCHEN RUBIN, autoarea cărții The Happiness Project

      Focus e genială! Doi dintre cei mai renumiți cercetători ai științei succesului și motivației, Heidi Grant Halvorson și Tory Higgins, au făcut echipă ca să ne dăruiască o extraordinară mostră de gândire limpede, scriitură inteligentă și lectură agreabilă, pe o temă care ne preocupă în mod vital pe toți: care e forța motrice a gândurilor noastre, a alegerilor pe care le facem și a deciziilor pe care le luăm. Cumpără această carte și vei câștiga o nouă perspectivă asupra vieții tale, a muncii tale, a familiei și a comunității în care trăiești!

      JIM KOUZES, coautorul cărții The Leadership Challenge


      Focus oferă o explicație şi un instrument de analiză cu bază științifică a motivațiilor fiecăruia dintre noi, fiind recomandată liderilor şi managerilor, specialiștilor în marketing, profesorilor şi părinților. Prin această carte, autorii pun pe piață un conținut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Știință a Motivației din SUA. Este nu doar o colecție de observații pertinent argumentate despre motivație, dar şi un ghid practic structurat în jurul a două mari concepte: focusul promotor şi focusul preventiv.

      ELENA BADEA, Director Marketing și Comunicare, EY România

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.