Termenul de „gandire laterala“ a aparut in 1967 si isi propunea sa desemneze un proces sistematic de a gandi inovator, depasind tiparele limitative ale gandirii logice. Dupa definitia creatorului sau, dr. Edward de Bono, gandirea laterala s-ar explica astfel: „Nu poti sapa o groapa noua adancind o groapa mai veche.“
Creativitatea inceteaza deci a mai fi apanajul exclusiv al artistilor, devenind un instrument practic la indemana oricui doreste sa invete sa gandeasca diferit. De la copiii de varsta scolara la echipele manageriale de varf, gandirea laterala a adus tuturor celor care au aplicat-o o noua perspectiva asupra felului in care functioneaza propria minte si o uimitoare crestere a capacitatii de a propune idei noi, de a gasi solutii si a obtine rezultate uimitoare.
Astazi, dupa aproape 40 de ani, gandirea laterala si-a castigat un binemeritat loc in Dictionarul Oxford si o reputatie mondiala de metoda infailibila de crestere a productivitatii si de obtinere a unor solutii inovatoare optime la orice problema. O dovedesc numeroasele companii internationale pentru care gandirea laterala reprezinta acum cheia reusitei, printre care 3M, DuPont, IBM, Intel, McDonald’s, Proctor & Gamble etc. Sau miile de scoli din intreaga lume in care metodele gandirii laterale sunt instrumentele de predare cotidiene.
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2011
Publisher:
Page Count:
304
Translator:
ISBN:
9786065882683
Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!