Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Go-Giver

      Go-Giver

      4.3 / 10 ( 3 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Hardcover
      Page Count:
      190
      ISBN:
      9786069130094
      Dimensions: l: 14cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable online

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Go-giver. O scurtă poveste despre o idee remarcabilă de afaceri. (The Go-Giver. A Little About a Powerful Business Idea) este o poveste inspiratoare extraordinară despre dăruire, exprimată prin intermediul câtorva lecții, etape, trepte de dezvoltare, pe care personajul principal le îndeplinește cu succes în căutarea „secretului comercial”.


      Inițial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabolă intitulată Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alături de câteva pagini de notițe și scene schițate. Ideea centrală – puterea de a fi o persoană care se dăruiește și adaugă valoare vieților celorlalți – a rezonat puternic în amândoi. De acolo au lăsat povestea să se desfășoare. Odată ce au pornit, John schița o scenă sau un capitol, le transmitea prin e-mail lui Bob și vorbeau la telefon improvizând împreună. Principiile prezentate în această carte au fost inspirate din experiențele și observațiile autorilor, în afaceri și în viață, și din înțelepciunea și experiența multor profesori. Când au început să scrie, nu aveau lămurite Cele Cinci Legi și nici măcar nu știau că vor fi cinci.

      Majoritatea personajelor din poveste sunt inspirate de persoane cunoscute celor doi autori. Multe din experiențele din poveste, deși ficționale, reflectă evenimente la care au fost martori sau pe care le-au avut ei înșiși.

      Succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de acțiune: crearea valorii, influențarea vieților oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea și smerenia de a rămâne deschis spre a primi.

      A avea un „spirit darnic” înseamnă să aveți încredere că atunci când vă focalizați asupra celorlalți, vă sunt satisfăcute și dumneavoastră nevoile. A fi o persoană bună (oricum s-ar defini asta) contează foarte mult. însă nu asta vă determină venitul. Banii nu sunt o măsură a bunătății sau valorii voastre; sunt o măsură a impactului vostru. Un „spirit darnic” nu este unul al sacrificiului de sine, co-dependent sau de martir. Să plasați interesele celorlalți înaintea propriilor interese, „să vă determinați câștigul în funcție de cealaltă persoană”, nu înseamnă să vă negați propriile nevoi și interese. înseamnă să aveți încredere că atunci când vă focalizați asupra celorlalți, vă sunt satisfăcute și vouă nevoile. Și cum oamenii ajung să vă cunoască drept cineva care ține mai întâi la interesele celorlalți, exact asta se va întâmpla.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.