Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      raft
      Incantare

      Incantare

      8.5 / 10 ( 2 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2012
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      280
      Translator:
      ISBN:
      9786068360003
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Add to cart
      4720
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

      Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

      ”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki

      Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

      Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă. Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and Practice

      Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple

      Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace. Michael Gartenberg, director Gartner

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.