Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Internetul. O teorie critica a noilor media

      Internetul. O teorie critica a noilor media

      7.7 / 10 ( 3 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2012
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      264
      ISBN:
      9789737112538
      Dimensions: l: 13cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Daca progresul tehnic ar fi intr-adevar suficient pentru a ameliora intelegerea dintre oameni s-ar fi stiut deja de un secol. Inventiile pe care le-au reprezentat telefonul, radioul, televiziunea si informatica n-au ferit secolul XX de mari conflicte. De aceea, in comunicare, esentiale raman visele, proiectele, utopiile si nu tehnica; in cele din urma, tot politica si societatea au reusit sa aduca un progres in comunicare. Aceasta este si diferenta intre o filosofie umanista a comunicarii, bazata pe dimensiunile sale culturale si sociale, si o filosofie tehnica, in care comunicarea umana se inscrie in cadrul performantei masinilor.

      Progresul tehnic in comunicare nu e de ajuns pentru a crea o evolutie a comunicarii umane si sociale.

      Dominique Wolton este directorul Institutului de Stiinte ale Comunicarii din cadrul CNRS – Centre National de la Recherche Scientifique (Franta) si creatorul revistei Hermès. In colectia "Campul cunoasterii” a fost publicata si cartea sa de mare succes, Despre comunicare.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.