Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Ai 10%, 15% sau 20% reducere, în funcție de câte cărți pui în coș. Detalii aici.

      Miros, deci exist

      Miros, deci exist

      6.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2022
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      272
      Colectie:
      Traducatori:
      ISBN:
      9786306522033
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 21cm
      Adaugă în coș
      5490
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Singurul scop al uneia dintre cele mai mari industrii din lume este acela de a face ca oamenii să nu miroasă a oameni. Încă din epoca medievală, mirosul uman a fost considerat primitiv și un semn al claselor de jos. Cei care își permiteau au investit în studii și experiențe și așa a luat naștere breasla parfumierilor, veșnic preocupați să inventeze amestecuri noi și incitante, iar astăzi industria parfumurilor este evaluată la zeci de miliarde de dolari, ceea ce sugerează cât de mult suntem dispuși să plătim pentru a ne masca adevăratul miros.

      Lumea insectelor • Mirosul adolescenței • Mirosul din genă • Mirosul fricii • În interiorul creierului • Mirosul fericirii • Câini, pisici, pinguini și crabi de pe Insula Crăciunului • Paradisul amenințat • Mirosul succesului • Factorul spaimă • Mirosul ambiției • O viață decisă de miros • Țânțarii și mirosul sângelui • O mică paranteză despre ciuperci • Mirosul speranței • Manipularea comportamentului uman • Mirosul inteligenței și mirosul prostiei • Mirosul viitorului • Fără gust, fără miros

      Mirosul este simțul cel mai puțin înțeles, o componentă vitală a experienței umane aflate de milioane de ani în continuă evoluție, cu nenumărate funcții – de avertizare, de atracție, de inducere în eroare, pe scurt, de supraviețuire.

      O altă modalitate prin care ne poate fi manipulat comportamentul este de a ne face mai dispuși să consumăm anumite bunuri. Și nu este o invenție nouă. Astăzi, manipularea clienților prin miros a devenit o artă. Uneori, „marfa adevărată“ nici măcar nu se află în preajma locului de vânzare.

      Cu câțiva ani în urmă, lucram în Japonia. După ce câteva săptămâni la rând m-am răsfățat cu un sushi minunat, am început să îmi doresc o pizza congelată. În timp ce alegeam ce să iau pentru acasă, am simțit brusc mirosul distinct de pizza proaspăt coaptă. Supermarketul avea o instalație de difuzare a unui miros sintetic de pizza, plasată chiar deasupra congelatorului! Și strategia a funcționat perfect.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.