Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Pedagogia Waldorf - O introducere critica
      Pedagogia Waldorf - O introducere critica

      Pedagogia Waldorf - O introducere critica

      3.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2021
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      184
      Collection:
      ISBN:
      5948495005962
      Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
      Available in store
      Available in store

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Introducerea critică în pedagogia Waldorf a lui Ullrich vine ca o continuare firească a dialogului dintre concepţia antroposofică asupra educaţiei a lui Steiner și știinţele educaţiei moderne.

      Cartea prezintă modelul de educaţie din școlile și grădiniţele Waldorf – de la organizarea școlii la curriculumul holistic și de la principiul de lungă durată al învăţătorului-diriginte la clasă până la predarea și educaţia goethenistă.

      În plus, cititorul primește o imagine de ansamblu asupra stării actuale a cercetărilor asupra școlii Waldorf, concentrate mai ales pe relaţiile profesor-elev, pe valorile profesorilor și ale elevilor Waldorf, precum și pe experienţele și carierele absolvenţilor acestor școli.

      Perspectiva istorică și abordarea obiectivă a lui Ullrich arată cum, după aproape o sută de ani de succes la nivel mondial, educaţia Waldorf a dezvoltat câteva modele inovatoare care răspund provocărilor sociale actuale, de exemplu, modele școlare duale și interculturale, școli mici cu învăţare mixtă sau formarea modulară a profesorilor Waldorf în reţele internaţionale. Procedând astfel, autorul investighează, de asemenea, întrebarea despre modul în care tendinţele de astăzi către deschiderea și pluralizarea educaţiei Waldorf pot fi reconciliate cu viziunea asupra lumii – discutabilă din punct de vedere știinţific – a lui Rudolf Steiner.

      Despre autor:

      Heiner Ullrich este profesor de pedagogie la Universitatea Johannes-Gutenberg, Mainz, Germania. Principalele domenii de interes în predare și cercetare ale lui Ullrich sunt: reforma pedagogiei, școlile alternative, educaţia timpurie, cooperarea în predare, designul tranziţiei în educaţie și altele.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.