Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Relatia dintre stilul parental si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in invatamantul primar

      Relatia dintre stilul parental si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in invatamantul primar

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2023
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      124
      ISBN:
      9786062618032
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3900
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cercetarea are ca scop explorarea asocierii dintre stilurile parentale si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in ciclul primar, din perspectiva genului, din Scolile Badeuti si Milisauti, localitati urbane apartinatoare orasului Milisauti, judetul Suceava.

      Obiectivele studiului propun determinarea stilurilor parentale, masurarea inteligentei emotionale, studierea corelatiilor dintre variabilele, a diferentelor in functie de gen, la variabilele inteligenta emotionala si stiluri parentale. Este un studiu transversal, cantitativ, descriptiv-corelational ce utilizeaza metoda cvasi- experimentului bazat pe culegerea datelor prin administrarea chestionarelor standardizate.


      Lucrarea cuprinde 3 capitole:
      • Cap. I - Review al literaturii referitor la parenting, stilurile parentale, inteligenta emotionala si consecintele asupra dezvoltorii copiilor, analiza unor studii empirice;
      • Cap. II – Designul cercetarii;
      • Cap. III - Discutii si concluzii.

      Rezultatele inregistrate ofera: date statistice, corelatii semnificative intre variabilele studiului ce pot conduce la intelegerea cauzelor care determina practicarea diferitelor tipuri de comportamente specifice stilurilor parentale competent, autoritar si permisiv si a cauzelor nivelelor scazute si medii ale inteligentei emotionale, la identificarea unor explicatii logice legate de invalidarea unora dintre ipoteze.

      Studiul ofera informatii statistice relevante de interes pentru cercetari mai vaste pe aceasta tema pentru studenti, profesori de la toate nivelele de invatamant din Romania, posibile consecinte ale practicarii diferitelor stiluri parentale asupra sanatatii psihologice, a inteligentei emtionale si a performantelor academice ale elevilor, precum si a contributiei inteligentei emotionale parentale in modelarea personalitati copiilor, in dezvoltarea competetelor lor emotionale la nivele cel putin peste medie, incepand chiar din copilarie.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.