Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Retelele de socializare explicate

      Retelele de socializare explicate

      Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor
      4.8 / 10 ( 6 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      222
      ISBN:
      9786069130131
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      În ziua de astăzi, rețelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, învățare și descoperire a produselor și serviciilor. Cartea pe care ACT și Politon o propune, Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este împărțită în patru secțiuni. Prima parte tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcționează rețelele de socializare în orice organizație și pe orice platformă de socializare. A doua secțiune se ocupă de cele mai obișnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiți de la șeful dumneavoastră, și vă oferă suficiente resurse pentru a le răspunde. Cea de-a treia parte reprezintă un studiu de caz ce ilustrează cum funcționează efectiv aceste concepte. În partea finală a cărții, vă este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a vă familiariza cu acestea.


      Cu ajutorul cărții de față puteți descoperi tainele celor mai cunoscute rețele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc.

      Obiectivul principal al marketingului este să ajungă la consumatori în acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Rețelele de socializare par să fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, rețelele de socializare sunt folosite din ce în ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa și pentru a-și păstra vechii clienți.

      Trebuie reținut că nici un volum de muncă, timp și dedicație față de marketing și rețelele de socializare nu va funcționa, dacă nu v-ați înconjurat de oamenii care ar putea fi interesați de dumneavoastră și de ceea ce aveți de spus.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.