Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si cine esueaza in plan profesional.
Elogiata de Soundview ca fiind „una dintre cele mai bune treizeci de carti ale anului in domeniul afacerilor", prima editie a cartii Secretul succesului la birou a stabilit standardul pentru gestionarea eficienta a conflictelor profesionale si dezvoltarea spiritului de echipa, explicand totodata cum trebuie sa procedam la serviciu pentru ca sa stabilim relatii colegiale nu numai cu prietenii, ci si cu dusmanii.
Editia de fata, imbunatatita, ne propune:
• strategii-cheie de comunicare pentru extinderea sferei de influenta organizationala si cultivarea unei retele de relatii profesionale care poate fi angrenata in indeplinirea sarcinilor de serviciu,
• indrumari specifice pentru obtinerea de feedback de la colegi, subalterni si sefi, inclusiv exemple care ilustreaza ce sa spuneti, cum sa va comportati si cand sa treceti de la dialog la actiune,
• mai mult de treizeci de exercitii tematice, inclusiv exercitii despre EQ, plus numeroase studii de caz si instrumente de lucru care ilustreaza cum putem face fata situatiilor dificile sau disutiilor pe care nu le puteti evita.
Bob Wall este un autor de prestigiu si consultant in domeniul managementului. Este specializat in evaluarea organizatiilor, planificarea strategica si dezvoltarea spiritului de lider si de munca in echipa. Este, de asemenea, o prezenta activa in domenii de stricta specialitate, conducand sesiuni de pregatire profesionala in regim extern sau tinand prelegeri in cadrul intrunirilor asociatiilor din domeniul managementului afacerilor.