Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
      Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

      Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

      7.0 / 10 ( 3 votes)
      Binding:
      Paperback
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2008
      Publisher:
      Page Count:
      320
      Country of Origin:
      SUA
      Original Language:
      Engleza
      Original Title:
      The End of Marketing as We Know It
      Text Colour:
      O culoare
      Cover Colour:
      Policromie
      Edition:
      I
      ISBN:
      9789738874985
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm | 2cm | 308g
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

      În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

      Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte — s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.

      Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!

      Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie. PublishersWeekly

      Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot! Warren Bennis

      Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii. Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP

      Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat. Philip Kotler

      Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere. John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup

      Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe. Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.