Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Mai ai doar câteva ore în care ușile sunt deschise spre reducerile de Back Friday. Spor la cumpărături!
      Mai sunt {ore} ore {minute} minute {secunde} secunde.

      Sfaturi al naibii de bune

      Sfaturi al naibii de bune

      (pentru oameni talentati!)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Traducatori:
      ISBN:
      9786067102949
      Dimensiuni: l: 12cm | H: 17.5cm | 1.2cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Sfaturi al naibli de bune (pentru oameni talentati!) conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea iui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspiraţie a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim.

      „George Lois. Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agenţii, creator de legende. Fiul unui florar grec continuă să işi atace viaţa şi munca cu energia şi entuziasmul unui tânăr Zorba. George Lois este un adevărat super-erou al publicităţii." WALL STREET JOURNAL

      „Fiecare industrie are vedetele sale, iar în lumea publicităţii, George Lois, domnul «Marea Idee», străluceşte ca o supernovă. Din anii '50, Lois are o influ-enţă uriaşă asupra culturii mondiale."  BUSINESS WEEK

      „Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate specială a omului trecut prin viaţă, care nu înghite prostii. Dar bravada lui Lois a fost mereu compensată de pasiunea lui pentru designul avangardist şi de misiunea care Isa ghidat prin viaţă: să aducă publicitatea la rangul de artă." GQ MAGAZINE

      „Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declanşat Revoluţia Creativă a publicităţii din anii '60. Realizările sale remarcabile continuă să con-stituie un standard al industriei." THE NEW YORK TIMES