Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Simtul urgentei
      8.0 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2010
      Editura:
      Nr. pagini:
      176
      ISBN:
      9789731931449
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Totul începe cu urgenţa. La începutul oricărui efort de a face schimbări, indiferent de magnitudinea lor, dacă simţul urgenţei nu este îndeajuns de puternic, iar mulţumirea de sine nu este îndeajuns de scăzută, totul devine mult mai dificil.

      Cu un fals simţ al urgenţei, o organizaţie acţionează energic, dar acţiunile sale sunt dominate de anxietate, furie şi frustrare, fără hotărârea de a câştiga în cel mai scurt timp posibil.

      Confuzia dintre falsa urgenţă şi cea reală reprezintă o problemă uriaşă în zilele noastre. Sigur că poţi recunoaşte falsa urgenţă şi mulţumirea de sine şi le poţi transforma într‑un simţ autentic al urgenţei. Există o strategie. Există tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise în cartea de faţă.

      Într‑o lume în care ritmul schimbărilor pare să crească din ce în ce mai mult, ne aflăm în faţa unei tranziţii globale de la episodic la continuu, cu implicaţii uriaşe pentru problema urgenţei şi a performanţei. Cu alte cuvinte, simţul puternic al urgenţei se transformă dintr‑un element esenţial al programelor de schimbare într‑un bun esenţial în general.

      "Întâlniri după întâlniri, e-mailuri după e-mailuri, o zi de lucru din ce în ce mai lungă – aşa arată lumea unui director din zilele noastre. Dar un autor important ne spune că ne lipseşte un simţ autentic al urgenţei. Oare cât de serios e? Foarte serios. John Kotter, profesor emerit la Harvard Business School, are un mesaj clar şi simplu. Simţul urgenţei este o carte succintă, care insistă asupra mesajului urgent pe care îl are de transmis." Financial Times

      Cuprins

      Cuvânt înainte de Stelian Ţurlea

      Prefaţă

      1. Totul începe cu simţul urgenţei

      2. Mulţumirea de sine şi falsa urgenţă

      3. Dezvoltarea urgenţei autentice

      O strategie şi patru tactici

      4. Prima tactică

      Aduceţi lumea din afară în interior

      5. A doua tactică

      Comportaţi-vă urgent în fiecare zi

      6. A treia tactică

      Descoperiţi oportunităţile din criză

      7. A patra tactică

      Ocupaţi-vă de indivizii „NuNu“

      8. Menţinerea urgenţei la un nivel ridicat

      9. Viitorul începe astăzi
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.