Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      raft
      Small Data

      Small Data

      Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa
      6.4 / 10 ( 24 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      336
      Translator:
      ISBN:
      9786067220827
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifică puterea informațiilor calitative în misiunea sa către următoarea mare descoperire.


      Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Martin Lindstrom a decis să-și petreacă 300 de nopți din an în casele unor străini pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.

      Lindstrom conectează toate aspectele acestei povești cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât și pe toți cei interesați de varietatea nesfârșită a comportamentului uman.

      Citind paginile acestei cărți, veți afla:
      - Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puști de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO.
      - Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluționat un supermarket din SUA.
      - Cum o pereche de căști menite să izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
      - Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
      - Cum un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă.
      - Cum o brățară obișnuită a ajutat compania Jenny Craig să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.
      - Cum aspectul ergonomic al bordului unei mașini a contribuit la procesul de îmbunătățire a designului aspiratorului Roomba.
      Alăturați-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm și care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre comportamentul uman.

      Deși informațiile dezvoltate în această carte ar putea părea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman și de neprețuit pentru oricine își dorește să înțeleagă mai bine factorii care declanșează deciziile de cumpărare. Robert Cialdini, autor al cărții Persuasiunea

      Cea mai bună carte a lui Martin de până acum. O modalitate personală, intuitivă și puternică de a privi cum poți schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cărții Triburi

      În mediul de afaceri contemporan, în care studiile cantitative suscită un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este să expună limitele studiilor cantitative și felul în care cercetarea calitativă devine instrumentul esențial pentru depășirea acestora. Chip Heath, co-autor al cărților Idei cu impact garantat și Switch

      Martin Lindstrom analizează tehnici criminalistice de ultimă oră pentru a dezvălui dihotomia dintre informație și înțelepciune. Dacă îți plac serialele Bones și CSI, această carte va fi pe gustul tău. Paco Underhill, autor al cărții Arta de a cumpăra

      O minte originală și iscoditoare. Time Magazine

      Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica și de a analiza informațiile calitative pare să treacă dincolo de granițele naturalului. Acest lucru ne-a convins să vă lansăm invitația de a lectura această carte plină de povești surprinzătoare. Unicredit Bank
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.