Volumul lui Adrian Hatos este o pledoarie convingatoare pentru contributia pe care ar putea-o aduce sociologia educatiei, in alte tari deja un reper de neocolit in elaborarea politicilor educationale, la solutionarea multora dintre problemele invatamintului romanesc. De la conceptia functionalista si scoala capitalului uman la teoria acreditarilor, sint tratate pe larg teoriile clasice sau mai noi asupra functiilor scolii, economiei educatiei, surselor rezultatelor scolare, inegalitatilor educationale si grupurilor de risc. Insa ceea ce retine cu precadere atentia sint interesantele particularizari, prin date si studii de caz plasate in context international, la situatia invatamintului din Romania, menite sa inlature numeroase prejudecati si sa ofere o alta perspectiva asupra unor subiecte indelung dezbatute in anii din urma, cum sint meditatiile sau nivelul de performanta al scolii romanesti.
Categories:
Binding:
Paperback
Language:
Romana
Publishing Date:
2006
Publisher:
Page Count:
248
Collection:
ISBN-10:
9734600826
Country of Origin:
Romania
Original Language:
Romana
Text Colour:
O culoare
Cover Colour:
Policromie
Edition:
a II-a
ISBN:
9789734600823
Dimensions: l: 16cm | H: 23.5cm | 1.3cm | 340g
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!