Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      raft
      Toti marketerii sunt mincinosi

      Toti marketerii sunt mincinosi

      Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
      6.1 / 10 ( 19 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2015
      Page Count:
      166
      Collection:
      Translator:
      ISBN:
      9786065887510
      Dimensions: l: 13.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
      Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină.
      Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
      Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?
      Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
      Toți marketerii spun povești!
      Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
      Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
      Care-i povestea ta?
      Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
      Este povestea ta adevărată?
      Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!
      • Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
      • Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.