Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Un click. Jeff Bezos si ascensiunea Amazon.com

      Un click. Jeff Bezos si ascensiunea Amazon.com

      10.0 / 10 ( 1 votes)
      Publishing Date:
      2012
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      176
      Translator:
      ISBN:
      9786065883666
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cartea de faţă descrie evoluţia companiei online Amazon.com, de la înfiinţarea acesteia, până la succesul impresionant de astăzi. Iar în spatele companiei şi al rezultatelor excepţionale pe care aceasta le-a obţinut stă o singură persoană extrem de importantă: fondatorul şi CEO-ul acesteia, Jeff Bezos. Pornind de la un vis şi adăugând multă muncă, perseverenţă şi creativitate, acesta a întemeiat şi dezvoltat una dintre cele mai mari şi importante companii online, care avea să schimbe pentru totdeauna felul în care oamenii achiziţionează cărţi şi nu numai.

      În cartea Un click autorul, Richard Brandt, prezintă:

      • Motivele pentru care Bezos a permis apariţia pe site a recenziilor negative, ghicind, în mod corect, că încrederea câştigată astfel vafi mai importantă decât posibilele pierderi din vânzări.

      • Motivele pentru care Amazon a ţinut ascunse anumite patente, dar a împărtăşit altele gratuit.

      • Motivele pentru care Bezos a afirmat că a începe să obţină profituri ar fi cel mai „stupid” lucru pe care l-ar putea face în 1997.

      • Felul în care Amazon.com a devenit una dintre puţinele companii online care a supravieţuit schimbărilor de la începutul secolului 21.

      • Direcţia în care se îndreaptă compania în viitor.

      Richard L. Brandt este un jurnalist care a câştigat numeroase premii şi scrie, de mai bine de două decenii, despre Silicon Valley şi evoluţia anumitor companii din domeniul IT. A studiat matematica la Harvey Mudd College, ingineria şi jurnalismul la University of Delaware şi a obţinut o diplomă în biologie la University of California din Santa Barbara.

      A fost corespondent pentru revista BusinessWeek, în domeniul tehnologiei, între 1981 şi 1995 şi, mai apoi, a ajuns la revista de tehno­logie şi afaceri Upside, unde a lucrat mai întâi ca redactor şi apoi ca redactor-şef, din 1995 până în 2001. Articolele sale au apărut în publicaţii precum CNBC.com, L’Express, Science magazine, Technology Review şi Stanford magazine.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.