Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte

      Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte

      1.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Durata:
      5:12 ore
      Lectura:
      Cristian Sorin Oprea
      Data Publicarii:
      2018
      Numar de discuri:
      1
      Suport:
      CD MP3
      Cod de bare:
      9786069133446
      Adaugă în coș
      4400
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      De ce unele produse captează atenția multor oameni? Cum creează companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunța? Există vreo metodă prin care tehnologia ne captivează atenția?

      Autorul răspunde la aceste întrebări explicând Modelul Hooked – un proces în 4 pași integrat în produsele multor companii de succes care influențează subtil comportamentul clienților.

      Nir Eyal a petrecut mulți ani în industria jocurilor video și în cea a publicității. În acest timp a învățat și aplicat tehnici pe care le descrie în carte, pentru a motiva și influența utilizatorii.

      Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre modul în care interferează psihologia, tehnologia și afacerile. Este consultant pentru câteva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc și incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat două companii în domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al său a primit finanțare cu capital de risc din partea fondului de investiții Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a ținut prelegeri la Stanford Graduate School of Business și la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.


      „O lectură obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.