Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Cele 4 lentile ale inovatiei

      Cele 4 lentile ale inovatiei

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Durata:
      9:16
      Lectura:
      Traian Maicanescu
      Data Publicarii:
      2018
      Numar de discuri:
      1
      Suport:
      CD Audio
      Cod de bare:
      9786069133354
      Adaugă în coș
      6400
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      ÎNVAȚĂ FORMULA POTRIVITĂ PENTRU A ADUCE CREATIVITATE ÎN COMPANIA TA


      Te-ai întrebat vreodată de unde vin ideile mari, revoluționare? Cum reușesc inovatorii să intuiască oportunitățile pentru a transforma o industrie, oportunități pe care toți ceilalți nu le observă?


      Contrar opiniei comune, inovația nu este o artă mistică interzisă muritorilor de rând. Cele patru lentile ale inovației ne demonstrează că acest mit răspândit este fals și că inovația este ceva metodic și sistematic pe care oricine o poate obține.


      Întrebându-se cum au ajuns la ideile lor revoluționare cei mari inovatorii ai lumii – Steve Jobs, Richard Branson, Jeff Bezos, și mulți alții – autorul Rowan Gibson identifică patru perspective-cheie care te vor ajuta să descoperi oportunități ascunse și să devii un deschizător de drumuri:


      • Contestând ortodoxiile — Ce-ar fi dacă regulile din domeniul, piața sau industria ta sunt depășite, nu mai sunt necesare, sau sunt pur și simplu greșite? • Valorificând tendințele — Care sunt schimbările și discontinuitățile care îți vor da energia necesară, acum și în viitor, pentru a face un salt important înainte? •Canalizând resursele — Cum poți rearanja abilitățile și bunurile deja existente în combinații noi care să le depășească valoarea pe care ar avea-o luate separat? • Înțelegând nevoile — Care sunt nevoile nesatisfăcute și frustrările pe care ceilalți le ignoră?
      Cu un design full-color unic, exemple care îți dau de gândit și o secțiune cu cei 8 pași pentru a ajunge să faci o descoperire, Cele 4 lentile ale inovației te va învăța cum să trezești geniul creator și să faci inovațiile radicale în afaceri o realitate obișnuită în compania ta.


      „Rowan Gibson a făcut o treabă excelentă cu „dezasamblarea” procesului de inovație.
      — Philip Kotler, profesor emerit de marketing internațional la Catedra S.C. Johnson a Kellogg School of Management, Northwestern University

      „Este o lucrare excelentă pentru specialiștii și pentru organizațiile care caută să facă din inovație o parte a ADN-ului lor.”
      — Camille Mirshokrai, director general al Leadership Development și asociat la Accenture


      „Cele 4 lentile ale inovației a lui Rowan Gibson te va inspira să gândești la scară mare, să privești cu alți ochi provocările cu care te confrunți și să acționezi cu îndrăzneală pentru a schimba lumea.”
      — Robert B. Tucker, autorul cărții Driving Growth Through Innovation
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.