Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Go-Giver
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Durata:
      3:53 ore
      Lectura:
      Razvan Hincu
      Data Publicarii:
      2016
      Numar de discuri:
      1
      Suport:
      CD MP3
      Cod de bare:
      9786069130070
      Adaugă în coș
      3800
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Go-giver a început ca o carte, dar s-a transformat, în timp, într-o mișcare. De la cluburi de carte la consilii executive, de la firme de avocatură la grupuri de rugăciune, de la conglomerate energetice la sanatorii particulare, de la manageri de pizzerii la profesori universitari, au folosit cartea și au declarat că „a funcționat”. Cei doi autori au primit nenumărate scrisori din partea oamenilor.

      Cartea audio pe care ACT și Politon o propune reprezintă o poveste minunată despre dăruire. Nu este, totuși, vorba despre a fi drăguț. A fi o persoană drăguță, sincer amabilă este minunat în sine și ajută la construirea relațiilor puternice, dar nu va face din dumneavoastră în mod necesar un om de succes. Există numeroși oameni care sunt drăguți, dar au dificultăți financiare. Autorii spun că succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de acțiune: crearea valorii, influențarea vieților oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea și smerenia de a rămâne deschis spre a primi.
      A fi go-giver înseamnă că ar trebui să vă gândiți să vă oferiți gratis produsele sau serviciile? Deși a da ceva gratuit pentru a începe sau a construi o relație cu clientul poate fi o strategie minunată de marketing, asta nu înseamnă să fiți go-giver.
      Cele cinci legi ale succesului stratosferic sunt:
      • Legea valorii;
      • Legea compensației;
      • Legea influenței;
      • Legea autenticității;
      • Legea receptivității.


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.