Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic
      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic
      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic

      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic

      9.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Game Type:
      Joc de societate
      Recommended Minimum Age:
      6 ani
      Min. Players:
      2
      Max. Players:
      4
      Manufacturer:
      Game Language:
      Nu este cazul
      Rule Book Language:
      Romana
      Intended for:
      Copii, Familie, Adulti
      Developed Skills:
      Gandirea
      Colour:
      Albastru
      Barcode:
      6426008004248
      Dimensions: H: 18.5cm | l: 10cm | 1cm
      Available in store
      3499
      Available in store

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Obiectivul jocului e să fii primul care își plasează toate cele patru piese în casă (câmpurile de aceeași culoare din mijlocul tablei de joc)!

      Cum se joacă

      Fiecare jucător are 4 piese de aceeași culoare în colțul tablei. Cel care aruncă un zar mai mare începe jocul.

      Jucătorul trebuie să arunce un 6 ca să poată intra cu o piesă (pe poziția de start). Ori de câte ori jucătorul aruncă un 6 poate intra cu o nouă piesă pe tablă. La fiecare aruncare, jucătorul alege piesa pe care o mută pe tablă în sensul acelor de ceasornic. Jucătorii aruncă pe rând, dar de fiecare dată când dau un 6 primesc o tură în plus.

      Capturarea și blocarea: Când o piesă ajunge pe un câmp unde stă o piesă adversă, acea piesă se scoate și se-ntoarce pe poziția de start a sa. Când o piesă ajunge pe o piesă de aceeași culoare, cele două piese formează un bloc. Un bloc nu mai poate fi scos de o piesă adversă!

      După ce o piesă face o tură completă trebuie să intre în casă (pe câmpurile de aceeași culoare cu piesa). Piesa poate intra în casă doar pe un cerc liber și doar cu o aruncare exactă pe acel câmp. Dacă iese un număr mai mare și nu aveți alt pion pe care să îl mutați, veți aștepta până când aruncați numărul potrivit.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.