Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      2239 De Secrete Testate Pentru Un Marketing Direct De Succes

      2239 De Secrete Testate Pentru Un Marketing Direct De Succes

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      496
      ISBN:
      6422545000279
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au „descoperit“ de curand aceasta disciplina, ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri.

      In aceste pagini, Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile, secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti in domeniu. Asadar... ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol in domenii precum: creativitate, copywriting, matematica, reclame de prezentare, direct mailing, productie, management, strategie, liste de clienti, testari, oferte, marketing indirect, precum si multe, multe altele!


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.