Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce
      A manipula si a seduce

      A manipula si a seduce

      Mic tratat de psihologie comportamentala
      4.9 / 10 ( 7 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      216
      Colectie:
      Traducatori:
      ISBN:
      9789734682317
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 13.5cm
      Adaugă în coș
      2995
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Știați că...? Atunci cînd seducem pe cineva ne simțim mai fericiți. Cînd zîmbim, ceilalți ne consideră mai inteligenți și mai frumoși. Săruturile au nenumărate efecte pozitive asupra sănătății și a dezvoltării noastre cognitive. Pe scurt, seducția este o necesitate și facem asta în permanență, uneori fără a fi conștienți de acest lucru, alteori – să recunoaștem – ca o formă de manipulare.

      Specialist cu vastă experiență în cercetarea privind influențarea comportamentelor, autorul ne arată cum putem beneficia de cele mai recente descoperiri științifice pentru a îmbunătăți percepția celorlalți asupra noastră apelînd la trucuri foarte simple, ale căror mecanisme ni le descrie: care este felul cel mai potrivit de a ne așeza, cum să strîngem mîna cuiva, cum să ne folosim vocea, cum să ne machiem sau de ce trebuie să purtăm ochelari la un interviu de angajare și multe altele. Cu toții ne dorim să fim plăcuți și apreciați: mai bine să știm să jucăm jocul seducției decît să ne lăsăm păcăliți de el!

      Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială şi cognitivă la Universitatea Bretagne-Sud, Franţa, şi director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influenţarea comportamentelor şi aplicaţiile psihologiei în marketing. De acelaşi autor, la Editura Polirom au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenţează comportamentul (2006), Psihologia manipulării şi a supunerii (2007), Psihologia seducţiei: 100 de experimente pentru înţelegerea comportamentului în dragoste (2008).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.