În cadrul cercetării relaţiei stimă de sine – reuşită şcolară, s-a elaborat și implementat un program ameliorativ adresat preadolescenților (elevi de 12-13 ani - clasa a VI-a) cu stimă de sine redusă și medie.
Scopul principal al cercetării a fost realizarea unui „portret” al elevului cu stimă de sine redusă și medie, elev beneficiar al unui program ameliorativ de consiliere în urma căruia își modifică pozitiv aprecierea de sine, reușita școlară (academică) și își conștientizează potențialul în alte domenii unde ar putea reuși (domeniul sportiv, artistic, atractivitate fizică, interrelaționare).
Scopul programului ameliorativ adresat elevilor cu stimă de sine redusă este crearea unui parteneriat real consilier școlar – elevi – părinți – profesori-diriginți. Obiectivul principal al unui astfel de miniprogram ar fi dezvoltarea stimei de sine a preadolescenților.
Programul ameliorativ dovedește eficacitatea activităţilor de consiliere care favorizează autocunoașterea şi intercunoaşterea, dezvoltând stima de sine a preadolescenţilor şi previne modificările negative la nivelul intensităţii şi al stabilităţii stimei de sine.
Activitati de consiliere
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2013
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
230
Colectie:
ISBN:
9786068244723
Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 24cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!