După ce a petrecut 7 ani pe Atlanticul de Nord, James Watt a revenit în Scoția și a pus bazele berăriei artizanale BrewDog alături de bunul său prieten, Martin Dickie. Nu au avut un plan de afaceri, ci doar dorința de a revoluţiona consumul de bere şi de a-i molipsi pe ceilalţi cu pasiunea lor pentru berea artizanală. Și le-a reușit. În câțiva ani, BrewDog a devenit o afacere uriașă – o fabrică de bere artizanală cunoscută în toată lumea, cu baruri de-a lungul și de-a latul mapamondului şi cu sute de mii de fani. Odată cu rescrierea registrelor contabile și cu demararea acestei revoluții, James Watt şi BrewDog au inventat un mod nou de a face afaceri. Afaceri în stil Punk surprinde esența metodei lui James într-un manifest accesibil şi sincer.
Banul e rege. Banii reprezintă oxigenul şi viaţa companiei tale. Ţine cu dinţii de fiecare bănuţ ca şi cum viaţa ta ar depinde de el. N-o să-ţi vină să crezi, dar chiar așa este.
Fă-i pe oameni să te urască. N-o să câştigi nimic dacă te străduiești să-i mulţumeşti pe toţi, aşa că nu-ţi mai bate capul cu asta. Lasă-i pe cei care te urăsc să toarne gaz pe foc și-n timpul ăsta tu concentrează-te pe fanii înrăiţi.