Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Alchemy
      Alchemy

      Alchemy

      The Magic of Original Thinking in a World of Mind-Numbing Conformity
      10.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2021
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      384
      ISBN:
      9780753556528
      Dimensiuni: l: 12.6cm | H: 19.8cm | 260g
      Adaugă în coș
      8300
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.’ Nassim Nicholas Taleb

      Why is Red Bull so popular – even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?

      Discover the alchemy behind original thinking, as TED Talk superstar and Ogilvy advertising legend Rory Sutherland reveals why abandoning logic and casting aside rationality is the best way to solve any problem.

      In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic on his mission to turn us all into idea alchemists. He shows how economists, businesses and governments have got it all wrong: we are not rational creatures who make logical decisions based on evidence. Instead, the big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by thinking less logically. To be brilliant, you have to be irrational.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.