Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Pentru că duminică și luni sunt zile libere legale, call center-ul și depozitul carturesti.ro vor fi închise. Comenzile plasate de vineri, 5 iunie, ora 15 și până luni, 8 iunie, vor fi procesate și livrate începând cu ziua de marți, 9 iunie.

      Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
      Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense

      Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense

      9.5 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2019
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      384
      ISBN:
      9780753556511
      Dimensiuni: H: 23cm | l: 15cm
      Adaugă în coș
      75.00
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Retur gratuit în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      17.00lei
      În stoc
      71.00lei
      În stoc
      Descriere

      To be brilliant, you have to be irrational

      Why is Red Bull so popular – even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?

      We think we are rational creatures. Economics and business rely on the assumption that we make logical decisions based on evidence.

      But we aren’t, and we don’t.

      In many crucial areas of our lives, reason plays a vanishingly small part. Instead we are driven by unconscious desires, which is why placebos are so powerful. We are drawn to the beautiful, the extravagant and the absurd – from lavish wedding invitations to tiny bottles of the latest fragrance. So if you want to influence people’s choices you have to bypass reason. The best ideas don’t make rational sense: they make you feel more than they make you think.

      Rory Sutherland is the Ogilvy advertising legend whose TED Talks have been viewed nearly 7 million times. In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic, on his mission to turn us all into idea alchemists. The big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by letting go of logic and embracing the irrational.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.