• 0
      Your cart is empty.
      ×

      Muguri pe ramuri și -20% la cumpărăturile peste 200 lei, în perioada 14-16 martie, numai pe carturesti.ro.

      Antreneaza-ti mintea de marketing

      4.8 / 10 (10 votes)
      NaN
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2024
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      204
      ISBN:
      9789730316407
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm | 1.0cm

      7500
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Mi-a venit ideea acestei carti după nenumaratele întalniri cu clienti de ai mei/potentiali clienti care au venit la mine cu o multitudine de idei si mi-au spus „vreau sa fac asta, asa”, fara însa sa verifice daca respectiva idee poate deveni profitabila sau nu.

      Într-adevar, creativitatea este foarte importanta în business, mai ales în aceasta perioada în care avem acces la atât de multa informație si inclusiv la surse de inspiratie, însa nu tot ceea ce fac ceilalti poate functiona si pentru noi – fie pentru ca business-urile sunt la nivele diferite în ciclul de viata, fie pentru ca pur si simplu nu se potriveste activitatii pe care deja o întreprindem (si de ce nu, chiar personalitatii noastre) sau fie pentru ca, dupa un scurt calcul matematic, ajungem la concluzia ca nu merita efortul si/sau investitia, indiferent de ce resurse implicate este vorba.


      Creativitatea, perceputa în general ca si capacitatea unui om de a-si manifesta potentialul artistic, în care îsi are baza emotia, este, de fapt, capacitatea de a avea idei noi si utile, însa nu ajuta la implementarea acestora fara ajutorul unei strategii si a unor tactici gândite în prealabil, acestea fiind tocmai cele care determina ideea sa devina foarte buna prin materializarea ei.

      Practic, scopul acestei carti de marketing coaching este de a crea noi cai neuronale prin învatarea unui tipar nou de gândire cu accent pe zona de marketing, dar si pe zona de business în general, plecând de la cunoasterea profilului clientilor targetati, a mediului intern si extern dar si a pietei în care îti desfăsori activitatea, tu si business-ul tau, punând însa accent pe cele 4 direcții ale coaching-ului de performanța ale modelului GROW.
      Reviews and comments
      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.