Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Arta emotionala a persuasiunii

      Arta emotionala a persuasiunii

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Traducatori:
      Dragos Tudor
      ISBN:
      9786067892345
      Dimensiuni: H: 20cm | l: 13cm
      Adaugă în coș
      39.00
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Într-o epocă a neîncrederii, Arta emoțională a persuasiunii te învață să devii un maestru al influenței, cultivându-ți obiceiuri care întăresc caracterul și sunt esențiale pentru dezvoltarea personală, dar și pentru succesul durabil în afaceri. Nu este o carte cu ponturi și sfaturi de viață. Arta emoțională a persuasiunii ajută la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalți își doresc să fie influențați. Cartea pornește de la o idee radicală: persuasiunea nu se bazează pe fapte și argumente, ci numai pe caracterul personal.

      Jason Harris susține că, în secolul XXI, persuasiunea autentică se întemeiază mai mult pe dezvoltarea caracterului decât pe tactici facile de lingușire, manipulare și câștig pe termen scurt. Se sprijină mai degrabă pe captivare decât pe insistență; pe dezvoltarea empatiei și comunicarea valorilor. Pornind de la experiența sa și de la cele mai noi cercetări privind încrederea, influența și formarea obiceiurilor, Harris arată că dacă ești persuasiv într-o cultură măcinată de amăgire înseamnă că respingi etosul acțiunii repezite și te dedici angajamentului de a-ți etala cel mai profund eu și de a adopta o abordare pe termen lung.

      Jason Harris este CEO al agenției de publicitate Mekanism și cofondator al Creative Alliance. Colaborează îndeaproape cu clienții recurgând la un amestec de suflet și știință, pentru a crea campanii care provoacă și captivează publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusă în lista celor mai bune agenții realizată de Ad Age și a fost nominalizată de două ori în topul celor mai bune locuri de muncă și topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus în topul celor mai influenți 10 lideri cu impact social, precum și în lista celor "100 de oameni care dau măreție publicității". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.