Te-ai întrebat vreodată de ce deseori nu reușești să te înțelegi cu partenerii de afaceri, cu rudele sau cu prietenii? Nu ți s-a întâmplat uneori să nu îți dorești nimic mai mult decât să poți depăși barierele de comunicare dintre tine și persoanele dragi? Să te faci nu doar auzit, ci ascultat și înțeles?
Acest volum te poate ajuta să găsești răspunsul la toate aceste întrebări și încă multe altele, pornind de la ideea că pentru a fi un partener de discuție mai bun, este fundamental să înveți să-l asculți pe celălalt.
Lecția cea mai importantă a acestei cărți, este aceea că pentru a fi înțeles și ascultat trebuie mai întâi să înveți tu să-l asculți și să-l înțelegi pe celălalt. Folosind exemple concrete, tehnici ușor de învățat, care pot fi aplicate rapid în interacțiunile de zi cu zi, această carte tepoate învăța să devii un ascultător mai bun, mai empatic, mai atent, chiar și în situațiile cele mai delicate.
„Deși ascultarea este doar o parte a unei conversații, este adesea partea cea mai neglijată.” Dale Carnegie