Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Avantajul de a avea doua secunde in avans

      Avantajul de a avea doua secunde in avans

      Cum sa reusim anticipand viitorul
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2012
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      256
      Colectie:
      ISBN:
      9789734714469
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 21cm
      Adaugă în coș
      2300
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.“ - David Stern, membru al comisiei NBA


      „Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.“ - Chad Hurley, cofondator al YouTube


      „Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala - cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva ? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3.0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.“ - Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters


      „Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.“ - Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.