Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate în vocabularul limbii române, fiind împrumutate ca atare, fără adaptare fonetică, din limba engleză. Nu este deloc întâmplător acest împrumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atâta timp cât limba engleză și numeroși termeni de specialitate din această limbă s‐au impus atât în științele economice cât și în științele comunicării în întreaga lume. Până de curând (până în urmă cu două‐ trei decenii), în societatea noastră, termenul de brand a fost utilizat și receptat cu destule dificultăți și ezitări, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales în cazul unor persoane care sunt prea puțin familiarizați cu domeniul economic sau cu cel al comunicării. Chiar și acum acest termen este utilizat cu numeroase accepțiuni, dintre care unele greșite sau, cel puțin, incomplete. De aceea, considerăm că mai este nevoie de efort îndreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cât se poate, un conținut semantic standardizat, care să permită utilizarea și receptarea lor corectă de către majoritatea vorbitorilor de limbă română.
Branding in universitati
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2022
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
248
ISBN:
9786063713712
Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
3675
20% cod:GALBENi
Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Livrare astăzi cu bicicleta.
Livrare în 24h! (a doua zi)
Livrare în 24h! (a doua zi)
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!