Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Capitalism moral - O reconciliere a interesului privat cu binele public

      Capitalism moral - O reconciliere a interesului privat cu binele public

      7.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2009
      Nr. pagini:
      392
      ISBN:
      5948486009689
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      ,,Principiile capitalismului moral sunt valabile pentru orice tip de companie, mică sau multinaţională, şi pentru orice tip de economie, tradiţională sau postindustrială. Ideea centrală a capitalismului moral este că succesul financiar sustenabil al unei companii depinde de măsura în care modelul său de afaceri încorporează principiul responsabilităţii sociale şi al obligaţiei de bună administrare. Capitalismul moral se bazează pe acea teorie a firmei conform căreia companiile generează cinci forme distincte de capital: reputaţional, social, uman, financiar şi fix. Maximizarea impactului fiecărui tip de capital necesită abilităţi speciale, morale şi interpersonale sau de relaţionare. Standardele etice sporesc valoarea tuturor acestor capitaluri ale unei companii.

      Consider capitalismul moral drept cea mai rapidă cale prin care economiile tradiţionale şi cele preindustriale se pot dezvolta, pot crea prosperitate şi pot adopta tehnologii moderne de producţie. Creşterea capitalului, în toate formele acestuia, asigură companiilor resursele necesare succesului pe termen lung. Prin asigurarea acestor resurse de capital, timpul se transformă din inamic în aliat al companiilor. Accesul continuu la resursele de capital permite companiilor să înveţe din propriile greşeli, să‑şi depăşească dificultăţile, să‑şi construiască o reputaţie şi să‑şi fidelizeze clienţii. Fără toate aceste resurse stabile de capital, atât mediul de afaceri, cât şi economia unei ţări sunt vulnerabile în situaţiile de criză, în cazul unor schimbări nefaste ale pieţei sau, pur şi simplu, în faţa neşansei.“

      Stephen Young

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.