Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Clientii nu-mi dau pace

      Clientii nu-mi dau pace

      3.7 / 10 ( 3 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2013
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      223
      ISBN:
      9789731621081
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3900
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.

      Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.

      Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.

      Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.

      Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.

      Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.

      Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.

      Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.

      Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.

      Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.

      „Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii. Auzim multe clisee atunci cand organizatiile vorbesc despre relatiile cu clientii; aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine.“

      – Robbie Steinhouse

      Director general executiv al Gray's Inn Group

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.