Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Miercuri, 1 mai, serviciile de asistenţă telefonică şi cel de operare vor fi indisponibile. Toate comenzile plasate în această zi vor fi operate începând cu data de 2 mai. Vă mulţumim!

      Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

      Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

      10.0 / 10 ( 1 voturi)
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2009
      Nr. pagini:
      328
      Colectie:
      Traducatori:
      Original Title:
      The long tail - Why the future of business is selling less of more
      ISBN:
      9789736697319
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 23.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!

      Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.

      Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.

      Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.

      Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.

      Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.