Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Companie de mare viteza

      Companie de mare viteza

      Actiune imediata si dezvoltare intr-o cultura a nanosecunde
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      288
      ISBN:
      9786069136126
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3800
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Companie de mare viteza: Actiune imediata si dezvoltare intr-o cultura a nanosecundei / The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii de afaceri, seniori executivi, CEO sau antreprenori care le ofera acestora strategii detaliate pentru a-si transforma companiile in unele de mare viteza, dezvoltand o cultura a actiunii rapide si a dezvoltarii in cadrul lor.

      „Prioritatea numarul unu pentru liderii de business din ziua de azi este sa creeze organizatii care sa lucreze cu un simt feroce al actiunii imediate, in lumea noastra nebunesc de ocupata, si sa se concentreze ferm pe crestere. Toate conversatiile mele cu diversi directori generali au identificat acest punct sensibil, iar ceea ce am descoperit si voi relata in aceasta carte sunt tactici pentru a construi cea mai rapida, mai adaptabila, mai puternica organizatie setata sa reuseasca intr-un mediu al nanosecundei.”

      Oratorul si cercetatorul Jason Jennings (1952 - 2020) a fost o autoritate in materie leadership, crestere, inovatie si carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporatiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) in 1972 cu dubla specializare in Stiinte Politice si Comunicare. Dupa ce a lucrat o perioada ca reporter de radio si televiziune, Jennings a devenit cel mai tanar proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai tarziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firma de consultanta media din lume.

      Jennings a petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum sa isi cladeasca organizatii importante. Este cercetator in domeniul afacerilor si totodata unul dintre cei mai prolifici autori de business din toata lumea. Volumele sale de management si leadership au devenit bestselleruri New York Times, Wall Street Journal si USA TODAY, fiind traduse in 32 de limbi.

      Cartea de fata reprezinta rezultatul muncii de cercetare a autorului timp de 12 ani. In tot acest timp a intervievat peste unsprezece mii de directori generali, proprietari de afaceri si antreprenori de mare succes, despre afacerile lor si despre cum isi conduc compania in perioade mai bune sau mai rele. Una dintre cele mai importante intrebari pe care le-a adresat-o acestor antreprenori a fost: „Care e cea mai mare grija care va tine treji noaptea?”

      Raspunsul aproape unanim a fost ca liderii sunt preocupati de crearea unui simt al actiunii imediate in organizatia lor si de a opera rapid, intr-o lume de o complexitate crescanda. Ei vor sa creeze echipe puternice, gata sa treaca de orice obstacol si sa „faca lucrurile mai repede”. Munca de cercetare a mai inclus evaluarea performantelor financiare a doua sute douazeci de mii de afaceri, incluzand fiecare companie listata la bursa din lume, precum si a celor mai mari companii cu capital privat din lume.

      Asadar, cartea iti va furniza strategiile necesare pentru ca organizatia ta, prin viteza si actiune imediata, sa fie capabila sa realizeze urmatoarele:

      • sa rezolve problemele din prima, in loc sa revina asupra lor iar si iar;
      • sa isi tina aproape clientii fideli;
      • sa ii mobilizeze pe cei 70% dintre angajati care spun ca nu se simt implicati activ in afacere sa-si faca partea de treaba ce le revine;
      • sa le permita oamenilor sa-si recunoasca greselile, in loc sa le ascunda sub pres;
      • sa ii incurajeze pe oameni sa improvizeze, in loc sa astepte indicatii de la superiori;
      • sa reduca rezistenta la ideile noi;
      • sa obtina mai multa coordonare si cooperare intre functii si titluri;
      • sa ocupe posturile vacante cu oameni carora le place sa fie rapizi;
      • sa rezolve simultan toate problemele nou aparute.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.