Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      NOU!
      Corporatia
      Corporatia

      Corporatia

      Tipologii si ghid de supravietuire
      8.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2024
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      192
      ISBN:
      9789734740284
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3800
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Dincolo de definițiile anodine și ambigue din dicționare, în limbajul cotidian termenii corporație și corporatism sunt folosiți cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicând mentalități, atitudini sau persoane pline de sine și neserioase, având tendința de-a căuta întruna cusururi, ca și pe aceea de-a vorbi mult și fără rost – bineînțeles, într-o limbă cunoscută doar de „inițiați”.

      Pornind de la experiențele personale în corporații din țară și din străinătate, Emilia Muller ne arată ce se află dincolo de fațadele impunătoare și intimidante ale multinaționalelor: un univers în care absurdul este foarte bine instalat. Cititorul va parcurge viața în corporații dintr-un capăt în celălalt, altfel spus de la interviul de angajare la demisie, și va întâlni câteva dintre speciile care populează această nouă ipostază a mai vechii cooperative „Munca-n zadar” – șefi și angajați care mai de care mai bizari, absolut toți detestabili.

      Volumul se încheie cu o serie de strategii personale de supraviețuire într-o astfel de organizație, precum și cu un lexicon – incomplet, firește – pentru a ușura comunicarea cu aceste ființe (mult prea) cuvântătoare și (prea puțin) raționale.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.