„Ryan este în parte Machiavelli, în parte Ogilvy și în întregime concentrat pe rezultate. De la American Apparel la campaniile liniștite pe care le-a organizat, și pentru care nu a pretins să fie recunoscut, acest tânăr expert este arma secretă de care nu ai auzit niciodată.” - Tim Ferriss, autorul cărții 4 ore-Săptămâna de lucru (The 4-Hour Workweek), bestseller New York Times
O reclamă negativă în mediul online poate însemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician generează știri și distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat în senzațional. Ceea ce nu știți este că cineva e responsabil de toate aceste lucruri. De regulă, cineva ca mine.
„Sunt un manipulator media. Într-o lume în care blogurile controlează și denaturează știrile, sarcina mea este să controlez blogurile cât mai mult posibil.
În cultura modernă…
1. Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controlează agenda media.
2. Bloggerii sunt aserviți banilor, tehnologiei și termenelor limită.
3. Manipulatorii mânuiesc aceste pârghii pentru a modela tot ceea ce citiți, vedeți și priviți atât online, cât și offline.
De ce dezvălui aceste secrete? Pentru că sunt sătul de o lume în care blogurile iau mită, oamenii de marketing ajută la scrierea știrilor, jurnaliști nesăbuiți împrăștie minciuni și nimeni nu este responsabil pentru asta. Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii să fie păcăliți.
Voi explica exact cum lucrează mass-media în realitate. Ceea ce alegeți să faceți cu aceste informații depinde de voi.” - Ryan Holiday
„O privire ascuțită și deranjantă asupra realității lumii online.” - Kirkus Reviews