Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Cum sa te iubesti pe tine pentru a te intelege mai bine cu ceilalti

      Cum sa te iubesti pe tine pentru a te intelege mai bine cu ceilalti

      5.0 / 10 ( 25 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      304
      ISBN:
      9786067195262
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 1.7cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Atunci când nu ne iubim, când nu ne stimăm, nu suntem fericiţi. Ne îndoim de noi înşine, facem rareori alegeri bune în viaţă, ne simţim vulnerabili în calea obstacolelor, a dificultăţilor.
      Şi totuşi, nimic nu este pentru totdeauna pierdut... Această carte vă permite să vă cunoaşteţi mai bine, să faceţi un bilanţ personal al concepţiei despre sine, a imaginii de sine, a iubirii de sine. Ea vă oferă şi recomandări, soluţii, pentru a înţelege cum se clădeşte, încă din copilărie, stima de sine, cum se dezvoltă în adolescenţă şi cum vă influenţează ea viaţa sentimentală, profesia, relaţiile cu ceilalţi.

      Ca şi în "Cum să ne purtăm cu personalităţile dificile", cei doi autori – Christophe André şi François Lelord – , psihiatri şi psihoterapeuţi, vă propun soluţii terapeutice şi practice pentru a vă ajuta să trăiţi într-o mai bună armonie cu voi înşivă... şi cu ceilalţi.

      Veţi afla, prin chestionarele prezentate în carte, cât de mult vă iubiţi şi cum vă puteţi schimba stima de sine în funcţie de nivelul prea scăzut sau prea ridicat al acesteia. Drum bun în călătoria spre universul interior al stimei de sine!

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.