Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

or email


Lost your password?
Products 
Products 
  • 
      • Română
      Login
      Stores
      English
      • Română
      Stores Login
      Your cart
      Total RON CheckoutComandă
      x
      
      Your cart is empty.
      CheckoutComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Books
      • Business & Economy
      • Economy
      • Diagnosticarea organizatiei
      „Diagnosticarea organizatiei”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      This product is available only for online order.
      Puțintică răbdare...
      Where to find us
      Diagnosticarea organizatiei

      Diagnosticarea organizatiei

      Ion Popa, Ion Verboncu, Simona Catalina Stefan
      5.0 / 10 ( 4 votes) Your rating:
      Categories:
      Economy
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2020
      Publisher:
      Pro Universitaria
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      222
      Collection:
      Biblioteca de Management
      ISBN:
      9786062611798
      Dimensions: l: 15cm | H: 24cm
      Add to cart
      Add to wishlist

      3900
      Next Day Delivery! Limited
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!
      Find me in bookstores!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      CUPRINS


      Introducere ......................................................................................................... 7

      Capitolul 1 - Locul şi rolul diagnosticării în management

      1.1 Clarificări terminologice .......................................................................... 11

      1.2 De la amatorism la profesionalism în management ................................. 19

      1.3 Instrumentarul managerial. Locul şi rolul diagnosticării în

      management ............................................................................................. 23

      Capitolul 2 - Diagnosticarea – aspecte teoretice şi metodologice

      2.1 Despre diagnosticare ................................................................................ 31

      2.2 Diagnosticarea – repere metodologice ..................................................... 39

      A. Ce presupune pregătirea diagnosticării

      (prediagnosticarea)? ....................................................................... 40

      B. Care este conţinutul documentării preliminare? ............................ 45

      C. Analiza viabilităţii manageriale şi economice ............................... 61

      D. Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte (atuuri) şi puncte slabe (disfuncţionalităţi) .......................................... 71

      E. Diagnosticarea mediului extern al organizaţiei;

      evidenţierea oportunităţilor şi a ameninţărilor

      (vulnerabilităţilor) .......................................................................... 72

      F. Determinarea potenţialului de viabilitate ....................................... 73

      G. Recomandări strategico-tactice ...................................................... 76

      H. Redactarea studiului de diagnosticare............................................ 77

      Capitolul 3 - Modele şi metode de diagnosticare

      3.1 Modele de diagnosticare organizaţională ................................................. 78

      3.1.1 Definirea şi caracteristicile modelelor de diagnosticare ................. 78

      3.1.2 Modele de diagnosticare bazate pe teoria sistemelor

      deschise .......................................................................................... 80

      3.1.3 Analiza câmpului de forţe .............................................................. 82

      3.1.4 Modelul Leavitt ............................................................................. 83

      3.1.5 Modelul Six Box ............................................................................ 85

      3.1.6 Modelul Stea al lui Galbraith ......................................................... 87

      3.1.7 Modelul congruenţei al lui Nadler şi Tushman ............................. 88

      3.1.8 Modelul 7-S ................................................................................... 93

      3.1.9 Modelul Bolman şi Deal ................................................................ 95

      3.1.10 Modelul Burke-Litwin .................................................................. 97

      3.2 Metode folosite în diagnosticarea internă ................................................ 99

      6

      3.2.1 Arborele cauzelor (diagrama cauzelor sau diagramaarbore) .......................................................................................... 100

      3.2.2 Metoda întrebărilor (QQCQCP) .................................................. 101

      3.2.3 Metoda brainstorming .................................................................. 103

      3.3 Metode de diagnosticare a mediului ambiant (extern) -

      Analiza PESTEL .................................................................................... 106

      3.4 Metode de diagnosticare globală a organizaţiei (internă şi

      externă) - Analiza SWOT ...................................................................... 110

      Capitolul 4 - Aplicaţie. Diagnosticarea unei organizaţii ............................. 116

      4.1 Pregătirea diagnosticării (prediagnosticarea) ......................................... 116

      4.2 Documentare preliminară ....................................................................... 118

      4.2.1 Caracteristicile tipologice ale firmei investigate ......................... 118

      4.2.2 Managementul companiei şi mecanismele de

      funcţionare ale acestuia................................................................ 119

      4.2.3 Situaţia economico-financiară ..................................................... 150

      4.3 Analiza viabilităţii manageriale şi economice a companiei ................... 152

      4.3.1 Analiza viabilităţii manageriale ................................................... 152

      4.3.2 Analiza viabilităţii economice ..................................................... 180

      4.3.3 Simptome pozitive şi negative ..................................................... 188

      4.4 Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte şi puncte

      slabe (disfuncţionalităţi) ......................................................................... 188

      4.5 Diagnosticarea mediului ambiant al întreprinderii.

      Determinarea oportunităţilor şi a ameninţărilor ..................................... 198

      4.6 Determinarea potenţialului de viabilitate al întreprinderii ..................... 201

      4.6.1 Determinarea potenţialului intern de viabilitate .......................... 201

      4.6.2 Determinarea potenţialului extern de viabilitate .......................... 204

      4.6.3 Determinarea potenţialul global de viabilitate al

      întreprinderii ................................................................................ 206

      4.7 Recomandări strategico-tactice de amplificare a potenţialului

      de viabilitate ........................................................................................... 206

      4.8 Postdiagnosticarea .................................................................................. 210

      BIBLIOGRAFIE ............................................................................................ 217
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.

      Useful links

      • About Carturesti 
      • Jobs 
      • Assistance 
      • Bookstore pickup delivery 
      • Transportation fees 
      • Confidentiality policy 
      • Return policy 
      • Blog carturesti.ro 
      • Order through SEAP 
      

      Free Delivery

      for orders of 150 RON value and above if all products can be shipped in one package.

      

      International Delivery

      we deliver stories and parcels that transcend borders, at great prices, everywhere in Europe (details)

      Follow Us

      

      Customer Service Phone Line

      Online offers and orders support
      Monday - Friday: 9:00 - 20:00 Saturday - Sunday: 10:00 - 18:00
      Phone No.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Subscribe to our Newsletter and get 10% off your first order

      Sign up to receive our promotions, news and personalised offers straight to your inbox




      • Terms and Conditions of Use
      • Cookie Policy
      • ANPC
      • Documents and authorisations
      • Accessibility declaration
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Copyrighted contents
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalize