Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Digital Branding

      Digital Branding

      A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2017
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      232
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9780749481698
      Dimensiuni: l: 15.6cm | H: 23.4cm | 1.6cm | 358g
      Adaugă în coș
      14100
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Use digital branding to enhance your online identity and learn how to plan, analyze, optimize and measure the tangible results of your digital brand campaigns, with this second edition of the bestselling book by Daniel Rowles - a respected CIM fellow, course leader, and industry thought leader.

      Ideal for any marketer or brand strategist to enhance their online brand identity, Digital Branding provides step-by-step, practical guidance on how to build a brand online and quantify it through tangible results.

      Drawing together each of the core marketing avenues such as content marketing, social media, search engine optimization and web analytics, it delivers a robust framework for brand planning, identity, channel selection and measuring the effectiveness of campaigns.

      Featuring new high-profile case studies from Accenture, Tesco and Imperial College London, this second edition contains a complete overhaul of tools and techniques with updates on:

      -Social media guidelines and policy
      -How to tackle advancements in mobile marketing and mobile payments
      -Augmented and virtual reality

      As well as featuring a toolkit of free and paid tools, including a valuable checklist (outlining the digital branding process from start to finish), plus measurement devices for multiple channels and purposes.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.